poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Ilość graczy spada.

Od listopada 2017r jestem użytkownikiem PS4, wcześniej grałem 1,5 roku na xbox. Zachwycałem się grą i jednocześnie zauważałem spadek graczy, jedynie przy ewentach graczy tych ponownie przybywało - wracali do gry aby coś zdobyć. Po ewentach ponownie gracze odchodzili, były spadki i skoki w ilości. Po ponad roku gry gracze odchodzili od gry z różnych to powodów, jedni zaczęli grać w Armored Warfare inni po prostu się WOTem znudzili, jednak zawsze na serwerze EU graczy było najwięcej a ogólna ilość oscylowała w granicach 15 tysięcy i w weekendy nawet więcej.



Ostatnio zadzwonił kolega z xboxa.

Kilka dni temu w godzinach wieczornych zadzwonił do mnie znajomy z którym graliśmy w wota jak i był członkiem klanu, oczywiście temat WOTa :) To co usłyszałem od niego bardzo mnie zdziwiło. Powiedział iż w niedzielę 20 kwietnia na serwerze EU było 2,8k graczy a ogólnie na wszystkich serwerach tylko około 9 tysięcy graczy! Do tego wszyscy znajomi z którymi się grało, to około 30 osób nikt nie gra już w wota. Jak tak dalej pójdzie to nie wiem czy gra dotrwa do końca przyszłego roku, chyba że jakimś sposobem w końcu coś wprowadzą i odmienią swoją sytuację która robi się nieciekawa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wargaming Seattle zamknięte.

  Ostatnio coraz częściej dochodzi do podobnych sytuacji, jak nie zamknięcie biura to wyłączenie serwera i łączenie z innym, ciekawe ...