wtorek, 10 kwietnia 2018

Scourge Kirovets 1 czyli inny IS-3

Projekt Kirovets 1 (IS-3 prototyp) został opracowany w listopadzie 1944r a prototyp został zbudowany w Czelabińsku i przez krótki okres czasu przeszedł próby na poligonie badawczym NIBT w Kubince. Po podjęciu decyzji o wyprodukowaniu zmodyfikowanych pilotów IS-2 z kadłubem proponowanym przez inżynierów z fabryki numer 100 i Central Research Institute-48  prace nad Kirovets przerwano.


Kilka słów o odczuciach gry tym pojazdem. Wczoraj otrzymałem go do testów, jak to ja, pojazd który otrzymuję do testów nigdy nie jest wyposażony w dobrą załogę jak i dosyłacze i inne elementy, a dlaczego? Nikt mi za t nie zwróci. Tak więc ruszyłem pierwszą bitwę z losowaniem na 8 tiery, pamiętając że pojazd ten ma losowanie do 10 tierów. Bitwa udana 4500 uszkodzeń sporo odbitych i As pancerny po pierwszej bitwie. Kirovets potrafi ładnie odbijać wieżą jak i kadłubem mimo że wieża jest od stokowego IS-3, ale to wszystko na 8 i 9 tierach, na 10 tiery się nie nadaje. Armata nie jest celna bo 0.45 celność jak i długość przeładowania ma wiele do życzenia w porównaniu do słabej penetracji na standardowej amunicji, plus taki że w standardzie mamy pociski APCR. Bardzo ważne aby pojazd wyposażyć w dosyłacz, system naprowadzania i wentylację to wszystko wpłynie na szybkość celowania i przeładowania. Pojazd ma bonus do zarobków 50% i 15% do EXPa, chociaż co do tych zarobków 50% jestem sceptyczny bo coś mi nie pasuje. Ogółem pojazd jest żwawy i przyjemny do grania, problem tylko stanowi jego cena, nie za tą cenę Panowie z WG.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wargaming Seattle zamknięte.

  Ostatnio coraz częściej dochodzi do podobnych sytuacji, jak nie zamknięcie biura to wyłączenie serwera i łączenie z innym, ciekawe ...